Sekirei Wiki
All Contributors
• 9/3/2014

Does anyone have a good website to find the sekirei raws?

Hey everyone I was just wondering if anyone has a good website to find the sekirei raws, I have been using a site but I dont know how reliable it is so I was wondering if anyone has one they use? also is sekirei on a break now or something its been ages since last raw realese

0 5
  • Upvote
  • Reply
0
• 9/3/2014

I don't bother with raws since I can't read them.  You've probably got as good a source as any if it has Chapter 168.

I have no information about Sekirei being on a break...but since it's only been a few weeks since the last chapter was published I think it's a little early to panic.

0
• 9/3/2014

Its not that im panicing its just that its hard to find sites (well for me it is) about sekirei haha I just want it to hurry up its been to long without a realse for me haha im way to impacient

0
• 9/4/2014

I know the feeling :)  But just realize that it takes a while to draw all that stuff, plus it has to get fit into the publishing schedule of the magazine, which is publishing a dozen other stories at the same time.  It's taken 8 years to get to where it is now, but you can read the whole thing in a matter of days.

I think the best thing to do is find some other manga to read while you wait.  If you like Sekirei (and depending what you like about it) you might like Freezing, Shakugan no Shana, Sora no Otoshimono, and Girls of the Wild's, to name a few of my favorites.

0
• 9/4/2014

Do you have skype or anything so we can chat?

I have tried freezing but ill be honest the first chapter kinda made me go wtf haha the main dude character just randomly hugging some chick he doesnt know thinking its his sister is kinda creepy haha only my opinion not saying its not good it just turned me off of it and I have finished shakugan no shana the ending made my brain cells die i had no idea what was going on hahaha

my favourite manga is rosario vampire but unfortunatley its finished and im pretty sure its finished for good, I have been reading hajime no ippo and berserk but im up to date with both so I am really trying to find a new manga but i just get sick of so many japanese cliches as in the childhood friend, the incest (i tried reading trinity 7 but the guy just felt his cousins tits like it was nothing and i was like NOPE), and a few other things I guess I am way to picky haha

0
• 9/4/2014

Hmm, well if you stick with Freezing it gets past that pretty quickly and opens up into a much broader story, much more epic in scope.  But some of it can be tough to get through; it's definitely not a kid's story.

The first Rosario+Vampire is finished but there's a Rosario+Vampire 2 out there.  I haven't read it though.  I'm starting on the light novels of Horizon on the Middle of Nowhere; I loved the anime and the adaptation has stayed pretty close to the novels.  Unfortunately only the first two have been completely translated.

I don't do Skype or chatting, sorry.

Write a reply...